Обґрунтування обліку пасажирських автомобільнозалізничних поромів для Каспійського моря

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Г.В. Єгоров
І.А. Ільницький
О.Г. Єгоров

Анотація

Виконано аналіз необхідності створення нових вантажопасажирських поромів для Каспійського моря. Вантажна база для суден каспійського регіону визначається особливим географічним транзитним становищем великого озера-моря і потребами прикаспійських країн – Азербайджану, Росії, Казахстану, Ірану, Туркменістану та деяких сусідніх країн – Грузії, Вірменії, Туреччини, Узбекистану, а також Індії, Афганістану, Пакистану. Обґрунтовано концепт і визначені основні характеристики нового вантажопасажирського порома. Переваги нового порома проекту CNF18C в порівнянні з існуючими: загальна місткість по з/д вагонах габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм – 56 вагонів (на існуючих не більше 54); рейки втоплені в палубу; відкрита вантажна палуба прискорює і полегшує процес вантажно-розвантажувальних робіт, а також її наявність позитивно позначається на безпеці мореплавання; наявність бортової рампи для завантаження-розвантаження автотехніки на причали дозволяє працювати не тільки на звичні залізничні причали, а й на звичайні суховантажні причали достатньої довжини; висота трюму (5400 мм) дозволяє перевозити високі вагони в трюмі (на існуючих поромах висота трюму 5000 мм); довжина ліфта 25000 мм дозволяє здійснювати завантаження / розвантаження з/д составів і накатних вантажів загальною в/п 188 т з головної палуби на нижню палубу по двох коліях, включаючи платформи типу 11-935А довжиною 19620 мм з 3-ма 20-футовими контейнерами (на існуючих поромах довжина ліфту 14540 мм, в/п 170 т); на судні є місця для розміщення і перевезення 100 пасажирів. Перевезення пасажирів одночасно з перевезенням небезпечних вантажів передбачається відповідно до умов перевезення небезпечних вантажів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Єгоров, Г., Ільницький, І., & Єгоров, О. (2021). Обґрунтування обліку пасажирських автомобільнозалізничних поромів для Каспійського моря. Вісник Одеського національного морського університету, (64), 7-33. https://doi.org/10.47049/2226-1893-2021-1-7-33
Розділ
Теорія і проектування суден
Біографії авторів

Г.В. Єгоров, Морське інженерне бюро, м. Одеса

д.т.н., професор, генеральний директор

І.А. Ільницький, Морське інженерне бюро, м. Одеса

перший заст.генерального директора, головний конструктор

О.Г. Єгоров, Морське інженерне бюро, м. Одеса

к.т.н., ст.наук.співпрацівник

Посилання

1. (2012). ECE/TRANS/230. Yevroaziatskiye transportnyye svyazi. − Doklad gruppy ekspertov [Eurasian transport links. − Report of the expert group]. − UNECE. − 672 p. (in Russian).
2. Alchudzhan G.A., Kostenko M.M. (1975). Rezul’taty issledovaniya osnovnykh tekhniko-ekspluatatsionnykh kharakteristik novogo zheleznodorozhnogo paroma dlya Kaspiyskogo morya [Results of the study of the main technical and operational characteristics of the new railway ferry for the Caspian Sea]. − Trudy TSNIIMF: Perspektivnyye tipy morskikh sudov (Proceedings of CSRDIMF: Perspective types of sea vessels). Vol. 198, 54-65 (in Russian).
3. Egorov, G.V. (2003). Prochnostnyye problemy proyektirovaniya zheleznodorozhnykh paromov dlya Kaspiya [Strength problems of design of train ferries for the Caspian Sea]. – Trudy NTK po SMK pamyati akad. Yu.A. Shimanskogo (Proceedings of STC on structural design of ships in memory of acad. Yu.A. Shimanskiy), 18-19 (in Russian).
4. Egorov, G.V., Ilnytskiy, I.A. (2008). Mnogotselevyye sukhogruznyye suda dedveytom 7000 t dlya Kaspiyskogo morya [Multipurpose dry-cargo vessels of 7000 DWT for the Caspian Sea]. Visnuk ONMU (Reporter of Odessa National Maritime University), 24, 137-164 (in Russian). ВІСНИК ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МОРСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ № 1 (64), 2021 HERALD OF THE ODESSA NATIONAL MARITIME UNIVERSITY № 1 (64), 2021 31
5. Egorov, G.V., Ilnytskiy, I.A. (2015). Kontsepty sovremennykh zheleznodorozhnykh gruzopassazhirskikh paromov dlya Kaspiyskogo morya [Concepts of modern train cargo-passenger ferries for the Caspian Sea]. − Materialy Vseukrainskoy NTK s mezhd. uch. «Sovremennyye tekhnologii proyektirovaniya, stroitel’stva, eksplu-atatsii i remonta sudov, morskikh tekhnicheskikh sredstv i inzhenernykh sooruzheniy» (Proceedings of the All-Ukrainian STC with int. part. «Modern technologies for the design, construction, operation and repair of ships, marine technical equipment and engineering structures»), 30-31 (in Russian).
6. Egorov, G.V., Anisimov, K.O. (2020). Analiz i perspektivy mezhdunarodnykh zheleznodorozhnykh i avtomobil’nykh paromnykh liniy Kaspiyskogo basseyna [Analysis and prospects of international train and car ferry lines of the Caspian basin]. − Trudy Krylovskogo gosudarstvennogo nauchnogo tsentra (Proceedings of KSRC). Special Vol. 2, 199-204 (in Russian).
7. Egorov, G.V., Egorov, A.G. (2020). Novyy kaspiyskiy gruzovoy flot [New Caspian cargo fleet]. − Materialy XI mezhdun. НТК «Innovatsii v sudostroyenii i okeanotekhnike», posvyashchennoy 100- letiyu Natsional’nogo universiteta korablestroyeniya (Proceedings of the XI International STC «Innovations in shipbuilding and ocean engineering» dedicated to the 100th anniversary of the National University of Shipbuilding), 83-85 (in Russian).
8. Ilnytskiy, K.A. (2016). Kaspiyskaya tranzitnaya al’ternativa [Caspi-an transit alternative]. Porty Ukrainy (Ukrainian ports), 7 (159), 28-30 (in Russian).
9. Demeshko, G.F., Rumin, S.N., Boytsun, I.I., Moreynis, F.A. (2015). Paromnyye perevozki na gruzovykh liniyakh akvatorii Kaspiyskogo morya [Ferry transportation on cargo lines of the Caspian Sea]. − Trudy KGNTS (Proceedings of KSRC). Vol. 89.2 (373.2), 161-175 (in Russian).
10. (2006). Transportnyye svyazi Yevropa-Aziya [Transport links Europe-Asia]. − ISBN 92-821-0381-1. −YEKMT (EKMT), 82 p.
11. Website of the President of the Republic of Azerbaijan. [Electronic source]. − Retrieved from: https://ru.president.az/articles/32878 (access date 30.04.2021).
12. Website of the President of the Republic of Azerbaijan. [Electronic source]. − Retrieved from: https://ru.president.az/articles/50762 (access date 30.04.2021).