Оптимальне управління судновим дизелем при нестаціонарних режимах

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

А.В. Усов
Е.М. Половинка
М.В. Слободянюк

Анотація

На основі дослідження управління топливної системи суднових дизелів на нестаціонарних режимах вирішена задача оптимізації витрат палива в умовах динаміки суднового комплексу та стану водневої поверхні. Задача розвязувалась з використанням моделі поведінки суднового двигуна на нестаціонарних режимах, в якій відображені тех-нічні характеристики двигуна,приводу, нестаціонарності водного середовища оптимальним керуванням паливної системи, яке забезпечує мінімальні витрати топлива на середній швидкості.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Усов, А., Половинка, Е., & Слободянюк, М. (2020). Оптимальне управління судновим дизелем при нестаціонарних режимах. Вісник Одеського національного морського університету, (61), 131-139. https://doi.org/10.47049/2226-1893-2020-1-131-139
Розділ
Технічні проблеми експлуатації суднового обладнання
Біографії авторів

А.В. Усов, Одеський національний політехнічний університет

д.т.н., професор, завідувач кафедри Вищої математики та моделювання систем

Е.М. Половинка, Національний університет «Одеська морска академія»

д.т.н., професор, завідувач кафедри суднових енергетичних установок

М.В. Слободянюк, Національний університет «Одеська морска академія»

викладач кафедри Корабельної енергетики та електроенергетичних систем Інституту Військово-Морських Сил

Посилання

1. Lepeshkin, D.I. (2013) Experimental studies on the oscillography of processes in diesel fuel equipment, Omsk Scientific Bulletin, 3 (123), 150-153. [in Russian].
2. Smirnov, A.M. (2014) Diagnostic method for diesel fuel high pressure equipment, Omsk Scientific Bulletin, 3 (133), 133-136. [in Russian].
3. Saenko, M.M. (2013) The influence of various factors on the size and uniformity of fuel supply to the diesel cylinders, Bulletin of SibADI, 4 (32), 29-35. [in Russian].
4. Saenko, M.M. (2014) The influence of the design of the devices of the diesel fuel system on the amount of fuel supply, Vestnik SibADI, 6 (40), 49-55. [in Russian]
5. Saenko, M.M. (2015) Analysis of existing test methods for devices of diesel fuel systems during maintenance during operation, Bulletin of SibADI, 2 (42), 40-46. [in Russian].
6. Potomarev, M.N. (2003) Transients in high pressure lines of diesel fuel equipment, Bulletin of the ore, ser. Engineering Research, 1, 39-42. [in Russian].
7. Matveev, V.Yu. (2016) Features of diagnosing diesel engine fuel equipment, Agrotechnics and energy supply, 1 (10), 11-20. [in Russian].
8. Zakharov, Yu.A. (2015) The relevance of diagnostics, testing and verification of nozzles of diesel engines of mobile machines, Modern scientific research and innovation, 3 (2), 156-160. [in Russian].
9. Astakhov, I.V. (1990) Fuel systems and diesel efficiency, Engineering, 288. [in Russian].
10. Chvanov, K.G. (2016) Modern approaches to assessing the technical condition of diesel fuel equipment, Network scientific and practical publication «Risk Management in the AIC», 7, 13-19. [in Russian].
11. Half, E.M. (2018) Influence of initial conditions on the fuel supply process of a medium-speed marine diesel engine under variable conditions, N. American Scientific Journal, 19, 51-59. [in English].
12. Half, E.M. (2019) Dynamic tests of the fuel supply system of a marine medium-speed diesel engine, N. Magazine «Molody Vcheniy», 5, 19-24. [in Russian].
13. Nebesnov, V.I. (1963) About electrical modeling of modes of joint operation of the hull, propellers and engines, Journal «Ship repair and shipbuilding», 2, 37-44. [in Russian].
14. Bellman, R. (1965) Applied problems of dynamic programming, Nauka, 320. [in Russian].
15. Moiseev, N.N. (1985) Numerical methods of dynamic programming, Nauka, 360. [in Russian].