Концепт суховантажного багатоцільового судна проекту RSD32M типу «НАВІС» класу «Азовський п'ятитисячник»

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Г.В. Єгоров
В.І. Тонюк

Анотація

Середній вік суден класу «Волго-Балт» / «Сормов-ський» в даний час складає більше за 30-35 років, що цілком обумовлює загальну необхідність поповнення флоту новими суднами з такою ж річковою вантажопідйомністю – суднами проекту RSD32M.


Концепт є розвитком проектів RSD18 (типу «UCF») і RSD32, створених Морським Інженерним Бюро в 2005-2006 роках, і «однокласником» проекту RSD17 (типу «Мірзага Халілов») і суден типу «Валдай» і «Русич». Судно «південного» типу, тому вибір класу судна за районам плавання (R2) і за льодовою категорію (Ice1); застосування люкових закриттів знімного типу з козловим судновим краном; середньооборотні дизеля в якості головних двигунів і які вже стали класичними для цього типу суден повноповоротні гвинто-рульові колонки з гвинтами фіксованого кроку.


Виконано детальний аналіз основних характеристик, а також їх порівняння з характеристиками суден-аналогів. Коефіцієнт викорис-тання водотоннажності за дедвейтом є найкращим на всіх розглянутих осадках. Питомі показники при інших осадках проекту RSD32M кращі, ніж на інших суднах аналогічного класу. При роботі в портах Каспій-ського і Азовського морів проект RSD32M матиме економічні переваги в порівнянні з усіма іншими суднами.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Єгоров, Г., & Тонюк, В. (2020). Концепт суховантажного багатоцільового судна проекту RSD32M типу «НАВІС» класу «Азовський п’ятитисячник». Вісник Одеського національного морського університету, (60), 5-24. https://doi.org/10.33082/2226-1893-2019-3-5-24
Розділ
Проектування суден
Біографії авторів

Г.В. Єгоров, Морське інженерне бюро, м. Одеса

д.т.н., генеральний директор

В.І. Тонюк, Морське інженерне бюро, м. Одеса

технічний директор

Посилання

1. Egorov G.V. (2007). Proyektirovaniye sudov ogranichennykh rayonov plavaniya na osnovanii teorii riska [Design of restricted area of operation ships based on risk theory]. Sudostroenie (Shipbuilding), 384 p. [in Russian].
2. Egorov G.V. (2011). Obnovlennaya lineyka mnogotselevykh sukho-gruznykh sudov smeshannogo plavaniya i koasterov Morskogo Inzhener-nogo Byuro [Renewed lineup of river-sea multipurpose dry-cargo vessels and coasters of Marine Engineering Bureau]. Morskaya Birzha (Mari-time Market), 3 (37), 38-42 [in Russian].
3. Egorov G.V. (2012). Sukhogruznyye suda smeshannogo plavaniya. Perspektivy sushchestvuyushchego flota [River-sea dry-cargo vessels. Perspectives of existing fleet]. Problemu tekhniki (Problems of technique), 2, 3-21 [in Russian].
4. Egorov G.V. (2012). Sukhogruznyye suda v ekonomiki Rossii XXI veka [Dry-cargo vessels in Russian economy in XXI century]. Morskaya Birzha (Maritime Market), 4 (42), 24-34 [in Russian].
5. Egorov G.V., Tonyuk V.I. (2015). Dvenadtsat' mnogotselevykh sukhog-ruznykh sudov dedveytom 5500 tonn proyekta 005RSD03 tipa «Rossiya-nin» [Twelve multipurpose dry-cargo vessels of 5500 DWT of 005RSD03 project of «Rossiyanin» type]. Sudostroenie (Shipbuilding), 1, 9-17 [in Russian].
6. (2019). RSD32-2019-507. Formulyar manevrennykh kharakteristik golovnogo sukhogruznogo sudna «NAVIS-1» proyekta RSD32M [Booklet of maneuvering characteristics of head dry-cargo vessel «NAVIS-1» of RSD32M project]. Nizhniy Novgorod: Astra, 44 (in Russian).