Забезпечення експлуатаційних характеристик технічних рідин з високою густиною при їх транспортуванні морськими суднами

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

С.А. Кар’янський
Д.М. Мар’янов

Анотація

Розглянуто спосіб підтримки реологічних характеристик технічних рідин з високою густиною, при їх тривалому транспортуванні спеціалізованими морськими судами. Встановлено, що стратифікація густини за глибиною вантажного танка в діапазоні часу транспортування 6-24 годин знаходиться в межах 9,2-48 %. Запропоновано спосіб забезпечення додаткової циркуляції технічних рідин у вантажних танках. Експериментально підтверджено, що при цьому стратифікації густини зменшується до 0,4-1,5 %.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Кар’янський, С., & Мар’янов, Д. (2020). Забезпечення експлуатаційних характеристик технічних рідин з високою густиною при їх транспортуванні морськими суднами. Вісник Одеського національного морського університету, (61), 97-105. https://doi.org/10.47049/2226-1893-2020-1-97-105
Розділ
Технічні проблеми експлуатації суднового обладнання
Біографії авторів

С.А. Кар’янський, Національний університет «Одеська морска академія»

к.т.н., доцент

Д.М. Мар’янов, Національний університет «Одеська морска академія»

аспірант

Посилання

1. Popovskii A.Yu., Sagin S.V. (2016) Ocenka ekspluatacionnyh svojstv smazochno-ohlazhdayushih zhidkostej sudovyh tehnicheskih sredstv [Evaluation of the operational properties of cutting fluids of marine technical equipment]. Avtomatizaciya sudovyh tehnicheskih sredstv: nauchno-tehnicheskij sbornik, no. 22, pp. 66-74.
2. Karianskyi S.A., Maryanov D.M. (2020) Features of transportation of high-density technical liquids by marine specialized vessels. Materials of the International Conference “Scientific research of the SCO countries: synergy and integration, Beijing, PRC, part 2, pp. 150-153. DOI. 10.34660/INF. 2020.24.53688.
3. Iskenderadze A. E. K. (2014) O nekotoryh faktorah, vliyayushih na stabilnost burovyh rastvorov [On some factors affecting the stability of drilling fluids] / А. Э. К. Искендерадзе // Stroitelstvo neftyanyh i gazovyh skvazhin na sushe i na more, no. 8, pp. 40-42 (in Russion)
4. Sagin S.V., Matskevich D.V. (2011). Opticheskie harakteristiki granichnyh smazochnyh sloev masel, primenyaemyh v cirkulyacionnyh sistemah sudovyh dizelej [Optical characteristics of boundary lubricating layers of oils used in marine diesel circulating systems]. Sudovye energeticheskie ustanovki: nauchno-tehnicheskij sbornik, no. 26, pp. 116-125.
5. Sagin S.V., Solodovnikov V.G. (2017) Estimation of Operational Properties of Lubricant Coolant Liquids by Optical Methods. International Journal of Applied Engineering Research, vol. 12, no. 19, pp. 8380-8391.
6. Sagin S. V. (2019) Opredelenie diapazona stratifikacii vyazkosti smazochnogo materiala v tribologicheskih sistemah sudovyh dizelej [Determination of the viscosity stratification range of the lubricant in tribological systems of ship diesel engines]. Visnyk Odeskogo nacionalnogo morskogo unyversytetu, no. 1(58), pp. 88-98.
7. Budashko V.V., Nikolskyi V.V., Onishchenko O.A., Khniunin S.N. (2015) Physical model of degradation effect by interaction azimuthal flow with hull of ship. Proceeding Book of International conference on engine room simulators (ICERS12), no. 3(8), pp. 49-53.